Nowe zasady rekrutacji na rok szkolny 2020/2021
Oświadczenie woli o kontynuacji zamieszkania w bursie należy składać w terminie
od 20 do 30 kwietnia 2020 roku.
Terminy składania dokumentów rekrutacyjnych
1. Oświadczenie woli o kontynuacji - od 20 kwietnia 2020r. do 30 kwietnia 2020r.
2. Przyjmowanie wniosków w I etapie rekrutacji - od 4 maja 2020r. do 30 czerwca 2020r.
3. Obowiązkowe potwierdzenie woli przyjęcia - od 7 lipca 2020r. do 10 lipca 2020r.
4. Przyjmowanie wniosków w II etapie rekrutacji (w przypadku wolnych miejsc) - od 24 sierpnia 2020r. r. do 25 sierpnia 2020r.
Terminy postępowania rekrutacyjnego
1. Lista zakwalifikowanych - 7 lipca 2020r
2. Lista przyjętych oraz informacja o wolnych miejscach - 21 sierpnia 2020r.
Wniosek o przyjęcie do bursy należy pobrać ze strony internetowej bursy.
Wnioski oraz deklaracje wypełnione i podpisane należy dostarczyć poprzez jeden wybrany przez siebie sposób :
1. zeskanowanie i przesłanie drogą elektroniczną na adres mailowy bursy (bursaszkolna2@wp.pl);
2. przesłanie pocztą na adres placówki (ul. Pułaskiego 1A, 82-300 Elbląg);
3. wrzucenie do skrzynki pocztowej umieszczonej na budynku bursy.
DO POBRANIA:
WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BURSY
OŚWIADCZENIE WOLI O KONTYNUACJI - DEKLARACJA
OŚWIADCZENIE WOLI O KONTYNUACJI - DEKLARACJA AKTYWNA - (formularz deklaracji staje się aktywny do wypisania, po pobraniu go na swój komputer)
OŚWIADCZENIE o wyborze szkoły
OŚWIADCZENIE o zamieszkaniu rodzeństwa kandydatki w bursie
OŚWIADCZENIE o miejsce zamieszkania
OŚWIADCZENIE o wielodzietności
Kontakt
SEKRETARIAT 55 625 65 60
|