Print

 

Nowe zasady rekrutacji na rok szkolny 2022/2023

 

Terminy składania dokumentów rekrutacyjnych

do Bursy Szkolnej Nr 2 w Elblągu

 

 

1. W dniach od 23 maja do 31 maja 2022r. obecne wychowanki Bursy Szkolnej Nr 2 w Elblągu składają "Oświadczenie woli o kontynuacji".


2. W oparciu o liczbę złożonych oświadczeń ustalana jest liczba wolnych miejsc na rok szkolny 2022/2023.


 

I     ETAP POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO


1. Przyjmowanie wniosków nowych kandydatek wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydatkę warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym - od 1 czerwca do 30 czerwca 2022r. do godz. 15.00


2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do bursy - od 1 lipca do 6 lipca 2022r.


2. Podanie do publicznej wiadomości list kandydatek zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych - 7 lipca 2022r. do godz. 12.00


3. Obowiązkowe potwierdzenie woli zamieszkania w placówce przez rodzica kandydata niepełnoletniego lub kandydata pełnoletniego - od 7 lipca do 14 lipca 2022r. do godz. 15.00


4. Podanie do publicznej wiadomości list kandydatek przyjętych i nieprzyjętych oraz informacji o wolnych miejscach - 10 sierpnia 2022r.do godz. 12.00



II    ETAP POSTĘPOWANIA UZUPEŁNIAJĄCEGO


1. Przyjmowanie wniosków w postępowaniu uzupełniającym - od 22 sierpnia do 23 sierpnia 2022r.


2. Opublikowanie list kandydatek zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym - 24 sierpnia 2022r. do godz. 12.00


3.  Obowiązkowe potwierdzenie woli zamieszkania w placówce przez rodzica kandydata niepełnoletniego lub kandydata pełnoletniego - 25 sierpnia 2022r. do godz.15.00


4. Podanie do publicznej wiadomości list kandydatek przyjętych i nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym - 26 sierpnia 2022r. do godz. 12.00

 


UWAGA: Przy braku wolnych miejsc po I etapie rekrutacji, postępowania uzupełniającego nie przeprowadza się.


 

Wnioski oraz deklaracje wypełnione i podpisane należy dostarczyć poprzez jeden wybrany przez siebie sposób :

1. zeskanowanie i przesłanie drogą elektroniczną na adres mailowy bursy (bursaszkolna2@wp.pl);

2. przesłanie pocztą na adres placówki (ul. Pułaskiego 1A, 82-300 Elbląg);

3. wrzucenie do skrzynki pocztowej umieszczonej na budynku bursy.

 

 

 


DO POBRANIA:

WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BURSY

OŚWIADCZENIE WOLI O KONTYNUACJI - DEKLARACJA

OŚWIADCZENIE WOLI O KONTYNUACJI - DEKLARACJA AKTYWNA - (formularz deklaracji staje się aktywny do wypisania, po pobraniu go na swój komputer)

OŚWIADCZENIE o wyborze szkoły

OŚWIADCZENIE  o zamieszkaniu rodzeństwa kandydatki w bursie

OŚWIADCZENIE o miejscu zamieszkania

OŚWIADCZENIE o wielodzietności

 

 

Kontakt

SEKRETARIAT 55 625 65 60